Subject: Ristumiskoha ehitamise leping 20 km 25,073 Künka
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 07:41:27 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Olav Kreen <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 17, 2025 11:27 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: Leping

Tere!

Nagu telefoni teel selgitasin, soovime ristumiskoha ehitada suurema kaldega 
selliselt, et ristumiskoha ehitatava osa lõpp jõuaks maapinna tasandile. 
Projekti joonisel on kaldeks märgitud 2,5%, kuid tegelikkuses tuleb see 
suurem. Planeerime riigimaal oleva jupi teha projektis ette nähtud kaldega 
ja järgmise osa siis suurema kaldega.

Asukoha muutmist pole vaja ja saame hakkama täpselt projektis olevaga.

Lugupidamisega,

Olav Kreen

mob 5142124

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Olav Kreen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: E, 14. aprill 2025 kell 15:11
Subject: Re: Leping
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Lisatud allkirjastatud leping.

Lugupidamisega,

Olav Kreen

Rabaveere Farm OÜ juhatuse liige

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval E, 14. aprill 2025 kell 13:48:

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 20 km 25,073 Künka
Registreerimise kuupäev: 14.04.2025
Registreerimise number: 7.1-1/25/6074-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked] 
<http://dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ). Tööde lõpetamisest 
palume Transpordiametit kohe informeerida ([email-masked] 
<http://dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]> ) ja kutsuda kohale 
Transpordiameti esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>